Codul de Etică al Cadastru24
Principii și valori care ne ghidează activitatea
-
1
Suntem respectuoși și solicităm același respect.
-
2
Măsurătorile cadastrale le facem doar însoțiți de către proprietar sau un reprezentant al acestuia!
-
3
Avem întotdeauna la noi dovada calității de cadastrist / topograf autorizat.
-
4
Programul normal de lucru este 09-18, asta nu înseamnă că vom evita anumite convorbiri în afara orelor de program.
-
5
Suntem disponibili atât telefonic cât și pe WhatsApp sau alte aplicații ușor de folosit.
-
6
Analizăm întotdeauna dosarul de lucru pentru a ști dacă îl putem duce la îndeplinire!
-
7
Folosim aparatură de specialitate de tipul receptoarelor GPS sau stații totale care permit măsurarea și memorarea datelor necesare întocmirii documentațiilor tehnice.
-
8
Răspundem de păstrarea datelor personale și informațiilor cu caracter confidențial deținute sau la care avem acces ca urmare a îndeplinirii atribuțiilor.
-
9
Refuzăm lucrarea pentru cea mai mică solicitare de a încălca legislația.
-
10
Dacă nu răspundem la telefon, nu înseamnă că nu vrem să vorbim cu tine; pur și simplu suntem ocupați cu un alt client.
-
11
Ne deplasăm doar cu mijloacele proprii.
-
12
Nu fumăm în timpul măsurătorilor, nu avem un comportament inadecvat.
-
13
Nu suntem mediatori, așa că nu ne invita să intrăm în conflict cu vecinul pentru limita de proprietate.
-
14
Răspundem la îndeplinirea cu profesionalism a atribuțiilor ce ne revin pentru rezolvarea unei lucrări de cadastru și intabulare, intarusare, trasare ș.a.
-
15
Ne alegem dreptul de a selecta lucrările dar și clienții!
-
16
Clientul are obligația asigurării accesului la toate zonele proprietății; clientul trebuie să aibă asupra sa toate cheile, cartelele de acces etc. și, dacă este cazul, va înștiința în prealabil persoanele responsabile (portar, mecanic șef, tehnologi etc.).
-
17
Vă prezentăm și vă solicităm acordul pe documentația finală înainte de solicitarea avizării din partea oficiului de cadastru și intabulare.
-
18
Încheierea finală de intabulare se transmite clientului așa cum s-a stabilit contractual ori verbal.
-
19
Evităm acceptarea de cadouri sau servicii de la client.
-
20
Stabilim de la început termenii contractuali, onorariul, obligațiile și responsabilitățile noastre.