Codul de Etică al Cadastru24

Principii și valori care ne ghidează activitatea

  • 1

    Suntem respectuoși și solicităm același respect.

  • 2

    Măsurătorile cadastrale le facem doar însoțiți de către proprietar sau un reprezentant al acestuia!

  • 3

    Avem întotdeauna la noi dovada calității de cadastrist / topograf autorizat.

  • 4

    Programul normal de lucru este 09-18, asta nu înseamnă că vom evita anumite convorbiri în afara orelor de program.

  • 5

    Suntem disponibili atât telefonic cât și pe WhatsApp sau alte aplicații ușor de folosit.

  • 6

    Analizăm întotdeauna dosarul de lucru pentru a ști dacă îl putem duce la îndeplinire!

  • 7

    Folosim aparatură de specialitate de tipul receptoarelor GPS sau stații totale care permit măsurarea și memorarea datelor necesare întocmirii documentațiilor tehnice.

  • 8

    Răspundem de păstrarea datelor personale și informațiilor cu caracter confidențial deținute sau la care avem acces ca urmare a îndeplinirii atribuțiilor.

  • 9

    Refuzăm lucrarea pentru cea mai mică solicitare de a încălca legislația.

  • 10

    Dacă nu răspundem la telefon, nu înseamnă că nu vrem să vorbim cu tine; pur și simplu suntem ocupați cu un alt client.

  • 11

    Ne deplasăm doar cu mijloacele proprii.

  • 12

    Nu fumăm în timpul măsurătorilor, nu avem un comportament inadecvat.

  • 13

    Nu suntem mediatori, așa că nu ne invita să intrăm în conflict cu vecinul pentru limita de proprietate.

  • 14

    Răspundem la îndeplinirea cu profesionalism a atribuțiilor ce ne revin pentru rezolvarea unei lucrări de cadastru și intabulare, intarusare, trasare ș.a.

  • 15

    Ne alegem dreptul de a selecta lucrările dar și clienții!

  • 16

    Clientul are obligația asigurării accesului la toate zonele proprietății; clientul trebuie să aibă asupra sa toate cheile, cartelele de acces etc. și, dacă este cazul, va înștiința în prealabil persoanele responsabile (portar, mecanic șef, tehnologi etc.).

  • 17

    Vă prezentăm și vă solicităm acordul pe documentația finală înainte de solicitarea avizării din partea oficiului de cadastru și intabulare.

  • 18

    Încheierea finală de intabulare se transmite clientului așa cum s-a stabilit contractual ori verbal.

  • 19

    Evităm acceptarea de cadouri sau servicii de la client.

  • 20

    Stabilim de la început termenii contractuali, onorariul, obligațiile și responsabilitățile noastre.